Verzendingen & Leveringen

Voor de bezorging onze wijnen werken wij samen met PostNL. Alle pakketten worden iedere werkdag om 16:00 bij ons opgehaald door PostNL. Vervolgens gaat uw pakket naar een distributiecentrum van PostNL.

Zodra uw pakket klaar staat ontvangt u direct een Track-&-Trace code om het pakket te volgen.

Verzending naar België en Duitsland is ook mogelijk, hier worden wel extra kosten voor gerekend.

Besteld op   Doorgaans geleverd op:
Maandag voor 15:30 Dinsdag
Dinsdag voor 15:30 Woensdag
Woensdag voor 15.30 Donderdag
Donderdag voor 15:30 Vrijdag
Vrijdag voor 15.30 Zaterdag
Zaterdag   Dinsdag
Zondag   Dinsdag
 

*Bovenstaande tabel kan afwijken door drukte bij PostNL, helaas hebben wij hier geen invloed op.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Uw bestelling zal met zorg worden verzonden via PostNL. De kosten hiervoor bedragen voor bestellingen onder de €100.- in Nederland €5.95. Voor bestellingen boven de €100.- euro berekenen wij geen verzendkosten.

In België en Duitsland betaalt u per 12 flessen een toeslag van €3.50. Ook hier betaalt u boven de €100.- geen verzendkosten, slechts de toeslag.

 

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Voor de bezorging kunt u kiezen uit verschillende mogelijkheden:

  • Thuis bezorgen via PostNL
  • Op een door u gewenst adres laten bezorgen door PostNL
  • Op één van de PostNL-afhaalpunten laten bezorgen.
  • Afhalen in winkel Voorschoten

U ontvangt uitgebreide tracking-informatie over het tijdsblok van de levering.

 

In wat voor verpakking worden mijn wijnen verzonden?

We hebben een unieke doos ontwikkeld waarin uw wijnen de reis naar uw voordeur veilig zullen afleggen. FSC Gecerfiticeerd karton speciaal ontwikkeld voor het verzenden van flessen.

 

Is de zending verzekerd?

Ja, uw zending is 100% verzekerd. Zo kunnen wij ook een 100% tevredenheidsgarantie waarborgen.

 

Er is een fles kapot. Wat te doen?

Het komt gelukkig zelden voor, maar mocht het toch voorkomen dat uw zending breukflessen bevat of dat er manco flessen zijn, neemt u dan contact met ons op zodat wij actie kunnen ondernemen.

 

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Mocht je niet thuis zijn tijdens de levering van PostNL wordt er doorgaans geprobeerd bij je buren tóch het pakket te leveren. Anders neemt de bezorger jouw pakket weer mee naar een PostNL-punt, waar je het later kunt ophalen. Je ontvangt een bericht van PostNL mocht dit het geval zijn.

 

Waar leveren jullie allemaal?

Wij leveren nu door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.